rocky rocky
265
BLOG

TUSKOTRONIC W PRL-bis.

rocky rocky Polityka Obserwuj notkę 2

Po tym, jak Komorowski zwąchał się z Oleksym, Cimoszką, Millerem i Jaruzelem, co wydaje mi się nieco schizofreniczne, bo przecież ten sam Jaruzel nasyłał na niego ZOMO, postanowiłem nie nazywać naszego kraju inaczej jak PRL - bis, zaś Komorowskiego inaczej jak Komuchowski. A skoro mamy juz powrót do epoki, którą historiografia i media pragną przedstawić nam jako okres może niezbyt przyjemny ze względu na strajkujących robotników, lecz w gruncie rzeczy "praśny i ludowy", to pozwoliłem sobie zaprezentować Wam, potencjalni czytelnicy, techno-piosenkę o Donaldzie Tusku, która świetnie oddaje klimat tzw. III RP. Jak wracamy do PRL, no to... ziemniaki i kurczaki ! Czy czegoś więcej można oczekiwać od ekipy rządzącej w ten sposób ?   

 


 

rocky
O mnie rocky

Wacław Potocki - SOFISTA : Przyjechał syn do ojca, długo bywszy w szkole, / I obaczy we środę trzy jaja na stole. / Chcąc rodzicom pokazać, że ma olej w głowie: / "Nie trzy tu, ale pięć jaj, panie ojcze" - powie. / "Nowej wnosisz nauki - rzecze ojciec - modę, / Jakoż to?" Aż sofista: "Zaraz się wywiodę, / Kto ma trzy, ten ma i dwie, według mowy mojej, / Kto trzy i dwie, ten ma pięć, tak się to ostoi." / A tu gdy po wszystkie trzy jaja ojciec sięgnie: / "Ja trzy, ty zjedz tamte dwie, coć się w głowie [lęgnie."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka